לומדת מדף בנושא נגישות השירות

המרחב הוא של כולם. וכולנו צריכים ללמוד ולהכיר דרכים להנגשת המרחב הציבורי גם לאלו שצריכים התאמה ייחודית. הלומדה שלנו יוצרת מרחב מכיל לכולם ודואג להציג עקרונות מעמיקים של נגישות במקומות שונים ובעת מתן שירות. הגיע הזמן לשבור מחסומים ולבנות עתיד שבו כולם יכולים להתנהל ולהצליח בצורה שיוויונית, מוכנים להצטרף למהפכה?

מה כוללת הלומדה לנגישות השירות?

בתהליך הבנייה של הלומדה בנושא נגישות השירות דאגנו להציג את החשיבות שבשמירה על כללי הנגישות בכל המקומות הציבוריים. בנוסף, הצגנו עובדות מעניינות והסברנו כיצד יש לתת שירות בצורה נגישה. מעוניינים להטמיע את הלומדה גם בארגון שלכם? פירטנו עבורכם את עיקרי הסילבוס והסבר קצר על כל אחד מהנושאים:


1. מבוא – מציג עובדות מעניינות בנושא הנגישות בישראל, מסביר מהי נגישות כללית, מציג סוגי מוגבלויות ועקרונות חשובים.

2. נגישות במשרד – מדגיש כיצד יש להתנהל מבחינת נגישות בסביבה משרדית ומסביר על מתן שירות נגיש.

3. נגישות בחנות – מלמד דגשים שיש ליישם על מנת לשמור על נגישות בחנויות וכיצד יש לתת שירות באופן נגיש.

4. נגישות בבית קפה/ מסעדה – מציין לאלו דברים חשוב לשים לב מבחינת נגישת בסביבת מסעדות ובתי קפה.

5. נגישות בדלפקי שירות – מעלה סוגים שונים של דרכי הנגשה ומתן שירות הולם בדלפקי שירות.


לאורך הלומדה קיימות שאלות תרגול שמטרתן לחזק אצל הלומד את החומר הנלמד ולשפר את חווית המשתמש בכך שהלומד יישאר עירני ופעיל לאורך ביצוע הלומדה.

לומדות מדף נוספות בנקר לרנינג

הלומדות של נקר לרנינג ייחודיות ומתבססות על שנים רבות של ניסיון בתחום ההוראה, ההדרכה והלמידה המתוקשבת. כלל הלומדות המתוקשבות ולומדות המדף של נקר לרנינג כוללות קריינות איכותית ונעימה, סרגל התקדמות לטובת התמצאות בלומדה, חלוקת הלומדה לנושאים, שאלות תרגול ופידבק. לצד הלמידה הנוחה, המעסיק מקבל דו”ח מפורט אודות ביצעי העובדים בכל אחת מהלומדות אליהן נרשמו.
לומדות המדף עוסקות בכל נושא אותו מחויב הארגון להנגיש לעובד. ניתן למצוא לומדות בנושאים הבאים:

1. מניעת הטרדות מיניות

2. עזרה ראשונה

3. אבטחת מידע
4. ארגונומיה
5. בטיחות בעבודה

6. נהיגה בטוחה

7. פרודוקטיביות וניהול זמן

8. אנטומיה ופיזיולוגיה

9. לומדות מותאמות לארגון

הצטרפו למשפחת הלקוחות שלנו!

קבלו יחס אישי, ושירות ברמה הגבוהה ביותר.